22 травня 2017

Родинне свято "Ось родина вся моя і, звичайно, з ними я!"


Сім’я, родина, рід –
Які слова святі.
Вони потрібні 
кожному в житті.
Якщо зміцніє
 хоч одна родина-
Міцніша стане
 наша Україна.   



22 травня у 1 класі відбулося родинне свято "Ось родина вся моя і,звичайно, з ними я!". Крокуючи слідами Сухомлинського, його особливому ставленні до сім"ї, кожен педагог розуміє яке велике значення має сім"я та родина для кожної дитини. Це свято є ще одним кроком до згуртування сім"ї та родини, ще одним шансом зібратися всією родиною, поспілкуватися, зрозуміти важливість і необхідність родинної підтримки та розуміння один одного. Батьки. діти, дідусі та бабусі разом згадували своє "коріння", будували дерево роду, виконували різні завдання, шукали відповіді на запитання та створювали родинне сонечко із своїх долоньок. Всі родини отримали багато гарних емоцій, здружилися у класну родину та мали змогу ще раз зібратися родиною... 



















Немає коментарів:

Дописати коментар